    ZK> Sonuç? Buluşuyor muyuz?

Görülen o ki hala sonuc yok sürec var ;-)

Bendeniz su anda agri kesiciler ve antibiyotiklerle akan burnumu,
yasaran gözlerimi ve agriyan basimi tedavi etmeye calisiyor, olabildigince
dinleniyorum. Bu sebeple cok arzu etmeme ragmen kendi adima herhangi bir
organizasyonel faaliyette yer alamayacagimi üzüntüyle beyan ediyorum.

Umarim bugün bu konularla ilgili olabildigince cok insan bir araya
gelir ve güzel teknik muhabbetler döner.

Not: Simdi hasta olabilirim ama en kisa sürede iyilecegim ve
bu gruptan 20-30 yas arasi arkadaslari bilimsel calismalarima
alet etmek icin kampanyami sürdürecegim, Bogazici Uni. Biyomedikal
Lab. gece gündüz acik ve emrimize amade, benden kacamazsiniz, bilime
hizmet edeceksiniz! ;-)

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http://emba.bilgi.edu.tr        http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com