Merhaba,
UnCommon Web geliştirme çatısı ile bir "Merhaba Dünya" uygulaması yazdım. Elimden geldiğince geçtiğim aşamaları bir yazıda topladım. Liste üyelerinden önerilerini, ekleyeceklerini ve Ucw hakkındaki yorumlarını esirgememelerini dilerim. Eksik gördüğünüz yerleri, düzenltilmesi gerektiğini düşündüğünüz yerleri belirtirseniz Türkçe olarak hemen hiç kaynak olmayan bu konuda bir giriş yazısını fazlamesai'de yayınlanmasını isterim. Ben konuyu araştırırken Türkçe kaynak hiç bulamadım (Tonguç'un reddit uygulaması var tabii ve Aycan İrican'ın sadece kurulum safhasını içeren bir yazısı var). Böyle bir giriş seviyesinde kaynağa ihtiyaç olduğunu düşünüyorum fakat çok daha fazla insana ulaşabileceği fazlamesai sitesinde yayınlanmadan önce şöyle bir elden geçmesi gerektiğine inanıyorum.

http://zekus.metkoi.com/?p=76

--
Zekeriya KOÇ - http://zekus.metkoi.com