halime köroğlu <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> 'how to design program' kitabında yer alan örnek alıştırmaların
> çözümlerinin gösterildiği yere ulaşmamız engelleniyor doğal olarak
> doğru programın nasıl olduğuna ulaşamıyorum (yapamadığım zaman soru
> işaretleri kalıyor ) bana bu konuda da yardımcı olabilirmisiniz?

Problemi ve probleme kendi getirdiğiniz çözümü listeye yollarsanız,
eminim ki ben ve diğer liste sakinleri size beklentinizin de üstünde
yardımcı olacaktır. (Yanlış anlaşılma olmasın: Bu ödevi bizim
yapacağımız değil, _siz_ ödevi yaparken takıldığınız her noktada,
elimizden gelen yardımı yapacağız anlamına geliyor.)

İyi çalışmalar.