On 6/11/06, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Sí, gracies per tots aquests detalls tècnics, Oscar :)

:-)

per cert, parlant de petites meravelles tècniques. ja fa uns mesos que
utilitzo gnu screen intensament. aquest cap de setmana he descobert
com posar-li pestanyes. és realment una meravella de programa!

http://gentoo-wiki.com/TIP_Using_screen#Tab-bar

sabeu, de vegades em demano si podria fer el que faig per la meva tesi
amb windows i, probablement, la resposta és no (bé, pot ser amb
cygwin... i instal·lant un fotimer de coses i renunciant a un altre
fotimer...)

el programari lliure és una meravella.

Pere

--