Mieli, Ateitininkai,

Leiskite dar kartą Jus pasveikinti su Šv. Kalėdomis!

Ateinančius metus projektuojame pagal kun. Arvydo Žygo įkvepiančias eiles, šūkį.
Tačiau nepamirškime ir Kardinolo Vincento Sladkevičiaus prieš 30-imt metų
išsakyto mums patarimo organizacijoje vadovautis moto “Visa suvienyti Kristuje”.
Linkiu mums visiems daugiau vienybės, meilės, savitarpio pagalbos.
Daugiau džiaukimės mūsų bendrais darbais, renginiais, padarytais sprendimais.
Branginkime mūsų bendrą kūrybą ir vieni kitus, kad ne tik gebėtume skleisti
mūsų visuomenėje Jo misiją, bet tokiais pat principais kurtume harmoniją ir
santarvę mūsų organizacijoje.

Gražaus laiko su artimaisiais ir šeima,

Justinas