Ačiū Ramune kad atsiuntei mums žinute apie žurnalo "naujosios Vaidulutės"
skaitmeninimą.   Perskaičiau vieną numerį susipažinti su žurnalu.  Kas
įstrigo man buvo ateitininkų kuopų veiklos aprašymai gale žurnalo.  Kaip
įdomu buvo perskaityti jų veiklą.  Kuopų vardai taip pat buvo kitokie tais
laikais.  ATEITIS žurnalas taip pat spausdindavo ateitininkų kuopų
aprašymus, veiklą, šventes.  Labai gaila, kad nutarta tą
nedaryti Lietuvoje.  Tikrai jaučiu kad praradote tą lobyną, turtą kaip
ateitininkija veikia.  Niekad nėra pervėlu vėl pradėti ir įdėti veiklos
aprašymus, ypatingai dabar kai Ateitis žurnalas jau įsibėgėjęs kiek gali
Lietuvoje ir išeivijoje.  Už 50 metų perskaičius Ateities žurnalą pamatys
kad ne tik straipsnius ateitininkai skaitė, bet svarbiau, kad straipsnių
mintis atlikdavo VEIKLOJE.

Dainė Narutytė-Quinn