Acceseaza versiunea online.
Maxine este acum pe Facebook! Apasa Like si stai in legatura cu noi.

Ti-am trimis acest email pentru ca ne-am gandit ca ti-ar placea sa afli despre cele mai noi produse si oferte de la Maxine.
Daca nu mai doresti sa primesti noutati de la noi te poti dezabona aici.
Remove me from your database.

Iti oferim posibilitatea de a rezerva produsele dorite timp de doua saptamani. Comanzi acum, platesti cand ai bani.

Noua colectie: imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru copii de toate varstele

Cu o saptamana inainte de 1 Iunie Maxine lanseaza noua colectie pentru copii: imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru copiii de toate varstele, de la bebelusi pana la adolescenti.

Tot ce e mai bun pentru copilul tau!

Rochite
Vezi toate produsele din categoria Imbracaminte 7-14 ani
Bluze si camasi
Vezi toate produsele din categoria Imbracaminte 0-2 ani
Tricouri si hanorace
Vezi toate produsele din categoria Imbracaminte 2-7 ani
Fuste
Vezi toate produsele din categoria Imbracaminte 0-2 ani
Pantaloni
Vezi toate produsele din categoria Imbracaminte 2-7 ani
Jachete
Vezi toate produsele din categoria Imbracaminte 7-14 ani
Treninguri si salopete
Vezi toate produsele din categoria Imbracaminte 0-2 ani
Accesorii
Vezi toate produsele din categoria Accesorii 7-14 ani
Ghete si cizme
Vezi toate produsele din categoria Incaltaminte 0-2 ani
Pantofi
Vezi toate produsele din categoria Incaltaminte 2-7 ani
Sandale si papuci
Vezi toate produsele din categoria Incaltaminte 7-14 ani
Incaltaminte sport

$1