Halløjs øl venner

Det er sådan at jeg er havnet i vores
julefrokost udvalg på arbejde. Jeg har selvfølgelig påtaget mig den
opgave at stå for baren. Det eneste er at de gange jeg har lejet
fadølsanlæg, så har det været Tuborg og Carlsberg. Vi bliver ca. 120
mand og vil gerne servere noget pilsner og en julebryg eller brown ale.
Det skal ikke være for heftigt og øl nørdet, da alle skal kunne drikke
det. Min tanke var noget i stil med thy økologisk pilsner og ale no. 16.

Er der nogen her der ved hvor man kan leje et anlæg med den slags øl
til? Det må også gerne ende op med ikke at koste alt for meget.
Personligt spørger jeg altid efter sømandsrabat. Håber at nogen kan
komme med fif. Ellers god dag derude.

Med venlig hilsen

 Per