Hej Morten

Jeg har købt kuglehane, pakninger, halvmuffe og nippelrør til min elgryde
hos Lund Teknik: http://shop.lundteknik.dk/index.php?cPath=744

Prøv evt. at ringe til ham for at få den rigtige størrelse. Så vidt jeg
husker, er de angivne diametre nemlig de indre rørdiametre, og ikke
huldiameteren, som de passer til. Du skal sikker have en på 3/8 tomme eller
1/4 tomme.

Mvh. Emil