Hej brygforum,

Jeg har besluttet mig for at skifte flaskerenseriet ud med et sæt cornelius
fustager. Inden jeg ligger den store ordre hos min maltpusher vil jeg lige
høre her på listen om der skulle være en brygger der måske har fået forkøbt
sig eller har mistet interessen, som ligger inde med fustager og tilbehør
og er interesseret i at afhænde det.

Jeg regner med at jeg skal have fat i følgende udstyr:

4-6 stk. 19 l. fustager
CO2 flaske - gerne 6 kg. der kan byttes i Metro
CO2 regulator
Tappehaner - picnic eller andet der virker
Div. fittings og slanger
Evt. tilhørende køleskab hvis det er af nyere dato.

Jeg kan afhente i hele Nordjylland - ned til Århus egnen, men har også
mulighed for at arrangere afhentning i Københavnsområdet eller Nordsjælland.

Mvh. Rasmus Aaen
ras...@aaen.net