Hej Alle.

Jeg går i gang med at tynde ud i mine humler i dag og i den forbindelse klipper
jeg noget af det, jeg tynder ud til stiklinger og stikker. Jeg har følgende,
hvis det har interesse der ude?: Hallertauer Bitter, Hallertauer Magnum, Saaz,
Phoenix, Perle, Tettnanger, Cascade, Wye Challenger, Target, Winge 4 klon fra
(Per Kølster), Winge 5 klon fra (Per Kølster), Nordbrau 1 (udmærket til f.eks.
en pale ale), Nordbrau 2, Hallertauer Aroma, Hersbrucker spät, Hallertauer
Tradition, 'Ramasalo’ Nord-Hopfen (finsk humle), Zeus, Columbus, Nugget,
Galena, Chinook, Centennial, Brewers Gold, Sterling, Willamette, US Golding,
Mt. Hood. Det skulle der gerne komme planter ud af om en god måneds tid.

Hvis der er nogen, der selv vil forsøge, kan de bare hente noget afklip i dag?

M.v.h.

Kjeld

8721 Daugård