Forløbig tak for alle svar. Blot lille kommentar:
Øllet står på et stabilt bord, så der er alt andet lige "ingen" rystelser.
Der er tappehane på beholderen, så jeg åbner ikke beholderen for at måle
vægtfylden som iøvrigt igår efter et par dages blop var på 1018. Idag
bobler det dog videre, og det undrede mig som sådan blot at specielt med
safale s04 at øllet ligesom holdt en uges pause for at starte videregæring
igen. Men jeg noterer at det tilsyneladende ikke er helt unormalt.
(Tidligere har beholderen her også stået i et andet lokale, så måske jeg
bare ikke har bemærket det..).
Tak igen
Mvh
Dan