Hvad bruger I andre til at rense en kegerator med?

Jeg har allerede adgang til beer line cleaner, og opgaven er et køleskab med to
haner som bruger sorte cornelius-øl koblinger.
Jeg ser med misundelse at man kan få de der blå rensedunke til de tre
koblingstyper, men  kan ikke finde dem med cornelius.

Hvad gør i andre ? Jeg skal  have en løsning som gør at rensning er en enkel
sag som er let og hurtig at udføre.
Jeg havde derfor tænkt en dunk med cleaner og en anden med vand og så mulighed
for at hurtigskifte imellem disse, idet der jo skal være en måde at tilslutte
co2 på.
Begge dunke skulle da stå med fast tryk på.

Pt bruger jeg et fad. Først kommer der cleaner i fadet og der drives cleaner
igennem og haner og slanger lades stå med cleaner i 10 minutter.

Så hælder jeg cleaneren ud af fadet og udskifter med koldt rent vand. Dette
drives igennem hanerne til vandet er meget klart og jeg har følelsen af at
cleaneren er skyllet ud.

Men det er jo mange fyld/tømninger af dette fad og en masse co2 der går til.

//Henrik 3400

The information contained in this message is privileged and intended only for
the recipients named. If the reader is not a representative of the intended
recipient, any review, dissemination or copying of this message or the
information it contains is prohibited. If you have received this message in
error, please immediately notify the sender, and delete the original message
and attachments.

Please consider the environment before printing this email.