Hej alle,

Er der nogen derude som kunne hjælpe mig med at få afholdt et bryg-event
for en gruppe på ca. 12 øl-interesserede? Alternativt hjælpe mig i den
rigtige retning?

Vi er ude efter at få lov til at brygge vores "egen" øl - og eventuelt
smage nogle forskellige slags i samme omgang. Arrangementet vil være en del
af en polterabend, men eftersom vi skal brygge øl vil vi naturligvis ikke
have drukket inden. Jeg har forsøgt mig på brygselv.dk men de er lukket på
dagen. Enkelte andre brygger kun i for store (800 liter) mængder. Nogen der
kan hjælpe?

Arrangementet skal finde sted 2. august 2014 - helst ikke al for langt fra
København.

Mvh. Anders