Hej,
jeg har brygget en Old Ale den skulle have 1069 i OG men havnede i 1061.
Nu har den stået i gæringskaret i godt en uge ved 18 grader og er stegte til 20
grader sidst i perioden.

Nu har jeg ikke målt min FG endnu, men jeg vil gå ud fra at den vil have lavere
FG en forventet den skal gerne lande på FG 1022.
Hvis den ikke lander på det, kan jeg da lave en sukkerlage med den samme
Billingtons melasse sukker som er brugt i opskriften?

Malt: Thomas Fawcett; pale malt, amber malt, caramalt, dark crystal, pale
chocolate malt
Humle: East Kent Goldings
Gær: White labs WLP002
Sukker: Billingtons melasse sukker