Hej!

Carsten fra Maltbazaren :-)

Jeg/vi er OBS på at der er et stykke vej til Rødovre, hvilket vinsøger at
imødekomme på forskellig vis, dog ikke brevduer :-) men billig pakkefragt både
til dør og pakkeboks.

MEN vi har et ønske om at lave en Sattelit butik i området 2200 (her er den
største koncentration af bryggere) og vi er så langt i processen at vi nu
kigger på lokaler.

I morgen laver vi en officiel udmelding på vores Facebook side, vi har og får
nemlig brug for hjælp!

Så hvis du ikke allerede har kigge forbi Facebook siden, så klik forbi hvis du
vil hjælpe og har lige det rette lokale i "kikkerten".

Vi belønner indsatsen med et gavekort på kr. 2000 til den der finder det rette
lokale. Skulle vi selv finde et lokale trækker vi lod om gavekortet blandt alle
dem der har indsendt forslag...

Hvor forslagne skal indsendes til slås op på Facebook i morgen (vi skal sikre
os at vi får info ind det rette sted ;-))

Selvom det kan virke sådan, så vil der ikke være økonomi i alene at åbne
forretningen på baggrund af brygudstyr og ingredienser alene. Vi har nogle
ideer, hvor blandt andet en Bottleshop indgår...

Butikken vil i første omgang have begrænsede åbningstider, men hvis vores ideer
vinder indpas, og der er opbakning til initiativet, vil det være nærliggende at
udvide åbningstiden.

Sendt på "farten"... (så forvent ikke den lange version)

God dag!

Carsten