Hej John

Hvis du brygger på 100% ekstrakt er der ikke meget du kan gøre. Men du kan
tilsætte noget brewbody. Det virker fint, jeg har selv prøvet det til lav
alkohol frokost øl og der virker fremragende. Giver både bedre og mere
stabilt skum og mere fylde i øllet.
http://www.maltbazaren.dk/shop/brewbody-1000-g-1217p.html

/Thomas