Jo, Lallemand er ikke det bedste navn at bruge i Danmark.
Derfor siger jeg det altid med Fransk- (Kanadisk) accent, og sammen med Danstar
(som lyder MEGET Dansk, ikke?!  ;-)
Så er der mindre chance for at man griner af mig/firmaet.

Lidt historisk interessant?
Navnet kommer fra en som hed Fred Schuyler (fra Alsace) som solgte gær i
Montréal.
Folk havde det svært med at sige navnet 'Schuyler' så de sagde at man skulle
hente sin gær fra ham 'Tyskeren' eller Fred L'Allemand (på Fransk).
Det var nemmere, og navnet Lallemand bliv. Firmaet er ikke Tyske... men
producere gær, det kan vi stadig :-)
Nu skal jeg nok kun holde mig til teknisk indslag!

Venlig hilsen,
Sigrid