Jeg vil også sige tak.

Tak Heikki og Dan og alle jer andre. Har de seneste par år fulgt med her fra sidelinjen og dette forum/mailingliste var jo en helt fantastisk hjælp da jeg gav mig i kast med at brygge øl for snart 12 år siden.

Det bliver lidt som at miste sine rødder, ikke at få de der mails fra [Brygforum] længere.

Håber i har det godt og vi ses vel til en kop øl på ølfestivallen :)

Skål!

Med venlig hilsen / Kind regards
Kristian Olsvig

Mobil: (+45) 22 25 53 54