Bona tarda a tots.

Mònica, per muntar un apt proxy, dos preguntes:

1 - Quants GB pot ocupar.
2 - Es pot muntar descarregant els paquets a casa a un disc USB, per
desprès muntar-lo a un altre equip on es faci la marató.

Ho dic, per que tinc 65 Mb d'ample de baixada amb ONO i si trobessim un
servidor canyero puc oferir-me a baixar paquets a l'avançada, i el dia de
la M. amb les darreres actualitzacions fetes portar-lo.
Tinc un equip que estic netejant i li he muntat una testing, el podria
deixar baixant el temps que calgués.

Necessitaria guiatge per muntar-lo, però suposo que es una possibilitat.
Ja em direu que us sembla o si he pixat fora de test.
Salut a tothom.

El 27 de novembre de 2012 16:50, Mònica Ramírez <mon...@probeta.net> ha
escrit: