Molt bona síntesi. Interessa molt que estigui disponible per la comunitat. Fins
i tot seria molt interessant de tenir unes instruccions sobre com compilar el
poppler i l'okular a bullseye, en cas que la versió actualitzada no estigui
disponible a backports.

Orestes.

El 17 de febrer de 2021 8:55:10 CET, Leopold Palomo-Avellaneda
<l...@alaxarxa.net> ha escrit:

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.

Respondre per correu electrònic a