Bon dia,

Tinc un problema després de l'actualització de debian 10 a d11

La pantalla del display manager em queda congelada, perquè no puc moure
el ratolí ni usar el teclat He provat substituint el gdm3 per altres
display managers (lightdm, el de kde, el de lfce...), i dona el mateix
error Però, en canvi, si arrenco amb el kernel antic 5.3 en comptes de
l'actual 5.10, no tinc aquest problema i puc iniciar la meva sessió.

Ara bé, el Gnome no em permet gestionar les extensions... De fer, a les
preferències, no em deixa triar al desplegable "shell"

I la pestanya "extensions", als "Ajustaments", surt ombrejada i no em
deixa activar/desactivar cap extensió Teniu alguna idea de quin log
podria revisar per començar a tenir alguna pista? Per cert, tinc dugues
pantalles, no sé si això pot tenir alguna rellevància..

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

Respondre per correu electrònic a