Bon dia:

Moltes gràcies per les sugerencias rebudes.

Com que soc un destraler, no men he sortit: per dos cops he acabat trobant-me amb un kernel pànic i per sort (i experiències viscudes de fa anys) al grub hi tinc ben guardat un kernel que rutlla sempre al que no li faig cap "experiment".

Per postre, m'han donat un portàtil lenovo que no funcionaba gens amb win (anaven a llençar-lo) i amb Debian va com una bala, però també porta un xip realtek, un pel més antic i tampoc he aconseguit conectar-lo amb wifi.

Vosaltres que esteu al dia, si us plau, quan surti un kernel pel Debian 12 que porti integrats als seu mòduls el punyetero realtek, deixeu una nota per aquí.

Moltes gràcies.

Josep Lloret
Debian 11

Respondre per correu electrònic a