Hola,

On 15 Dec 2023 at 06:51:29, Àlex wrote:
> Sembla que aviat tindrem un nou nucli que corregeix el problema, però
> no ho veuen com a urgent:

Explicació curta: si voleu tenir la versió que no hi ha problemes (dels
d'algunes targes Wifi) es pot fer servir bookworm-updates. Com a
repositoris, per exemple (treieu non-free o non-free-firmware com ho feu
servir, poso l'example complet em sembla):

deb http://deb.debian.org/debian bookworm-updates main non-free
non-free-firmware contrib
deb https://deb.debian.org/debian-security bookworm-security main non-free
non-free-firmware contrib

Història sencera, parlo de memòria, espero no equivocar-me:

El linux-image amb el kernel versió 6.1.65: és la versió amb problemes
amb el sistema de fitxers ext4. Va entrar a Debian 12.3 i van "anular"
12.3.

(ho miro via "dpkg -l | grep -i linux-image" i miro la columna de la
versió, no el nom del paquet que és linux-image-6.1.0-16-amd64 i coses
així)

El linux-image amb el kernel versió 6.1.66: és el que té problemes amb
algunes targes de xarxa Wifi que fan el (alguns) sistemes altament
inusable (fins i tot sense fer servir el Wifi, em sembla).

Aquesta versió, la 6.1.66, està a la versió de Debian 12.4.

Si voleu tenir la versió 6.1.67 i estar a Bookworm: es pot tenir via:
deb http://deb.debian.org/debian bookworm-updates main non-free
non-free-firmware contrib
deb-src http://deb.debian.org/debian bookworm-updates main non-free
non-free-firmware contrib

És a dir, bookworm-updates enlloc de bookworm. Hi ha paquets (només
alguns) que seran al proper Bookworm (12.5, d'aquí uns dos mesos suposo)
que ja estan a bookworm-updates. Com el kernel 6.1.67.

I això ha estat una mala sort impresionant. Pobre "team release" :-(

Fins aviat, vaig a reiniciar amb el 6.1.67 ara mateix :-)

--
Carles Pina i Estany
https://carles.pina.cat