Bon dia,

No sóc mantenidor de cap paquet de Debian ni porto cap tema dels repositoris o distribució però, des de fa un temps (ara ja anys), de tant en tant rebo notificació de què algú ha enregistrat una proposta o error al sistema de bugs.debian.org

No estic parlant tampoc d'inciències prèvies a les quals jo he participat, sinó de quan se'n creen de noves.

Algú sap explicar-me el perquè?

Gràcies.

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should remove and omit any @, dot and mailto combinations against automated addresses collectors.

Respondre per correu electrònic a