Hej!

Som ni kanske har märkt har freenode lagt ner, och Debian har haft en
IRC-kanal för svensk support där (som nu har flyttats till servern
libera_chat), som länkas på debians webb. [1]

Ska vi fortsätta att länka #debian.se på både servern libera-chat och på
OFTC från webbsidan? Det är så pass lite trafik på dessa sammanlagt,
så jag anser väl att en skulle absolut räcka, men jag vill absolut inte
ta ett beslut på egen hand och trampa på någons tår.

Topic på OFTC-kanalen länkar också se.debian.nu, vilken även den verkar
väldigt död, har någon här koll på det?

Finns det en poäng att länka till både OFTC och libera-chat för
IRC-support på svenska?

Tankar och idéer skulle uppskattas!

mvh
-- Andreas Rönnquist