Hei,
Jeg er en privatperson som driver og lager litt småprogrammer og nyttefiler og
selger disse sammen med generelle datatjenester (som enkeltpersonforetak). I
den forbindelse ser jeg at OpenOffice er en meget nyttig programpakke. Ikke
alle ønsker eller har mulighet til å buke de dyre alternativene.
Mitt spørsmål er om jeg uten videre har tillatelse til å legge ved Deres
nedlastingsfil på en html/CD eller om jeg må nøye meg med en hyperlink til
deres hjemmeside? (Det siste må jeg uansett gjøre for at folk skal ha en
veiviser til nyere versjoner, selvfølgelig.)

Takknemig for svar.

Med vennlig hilsen
Dag Jørn Iversen