Hei dere i utviklingsavdelingen

Har nettopp lastet ned og innstallert Open Office 2.3 både hjemme og planlegger
å laste dette ned på flere av våre maskiner på arbeid. Og må si jeg er meget
godt fornøyd så langt. Og det ser ut som det fungerer minst like godt som MS
Office pakken. Men jeg savner en ting i programmet "Calc" og det er den
funksjonen i autofilter som sorterer (stigende eller synkende) og som sorterer
alle kolonnene og radene inkl. formateringer, formler og bakgrunnsfarge. Liker
veldig godt den måten MS har bygd opp sitt autofilter på i 2003 versjonen, da
en kan sortere store dataområder basert på innholdet i en bestemt kolonne ved
kun å gå til den pilen i valgt kolonne og velge stigende eller synkende.

Kommer dette til å bli gjort noe med?

Hilsen

Morten Aske, Tau

Svar til