בהנחה שבאסיפה עצמה הזמן יספיק להצבעה עצמה, כדאי לדון בנושא בזמן שנשאר
עד אוגוסט פינגווין. ברוח זו אני מעלה את השאלות הבאות.

1. איך מתן אפשרות לתאגידים להיות חברים בעמותה תסייע לגיוס משאבים?
2. למה צריך שתאגידים יהיו חברים ולא רק ידידים?
3. האם תהיה אפשרות לגרש תאגיד חבר מהעמותה אם ההנהלה שלו תעבור למדיניות
עסקית שהיא אנטי תוכנה חופשית, כולל למשל הגשת תביעה בגין הפרת פטנט
(שאינה למטרת התגוננות בפני טרול פטנטים)? איזה תהליך יידרש לגירוש תאגיד
חבר מהעמותה?

יש לי דעה משלי בנידון אבל קודם שנדע מה אנשים נוספים חושבים על כך.

--- עומר זק

--
The key to making programs fast is to make them do practically nothing.
Mike Haertel (original author of GNU grep)

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html