אם יורשה לי, הייתי שמח לעזור להתנדב במה שצריך..
אבל בזמנו הצעתי וצריך לראות (כמו שאמרו לי אז), אם הרצון לעזור באמת יעזור,
ולא יקשה/יבזבז מאמץ סתם..
בקיצור נכונות היתה ועדיין יש לי, אבל אני לא מכיר את ההיסטוריה של העמותה את
יחסי הכוחות ואת הדגשים, אם מישו יוכל לכוון אותי מה צריך, ומה אפשר לעשות..
בכיף,
בכל מקרה תודה לכולם ואתם עושים אחלה עבודה.