הספקולציה העיקרית שמניחים פה הוא שמעניין את התאגיד להצביע ולהשפיע.
לפעמים מעניין את התאגיד להשתתף ו/או לשלוח במרכז את עובדיו לכנסים וכו'..
אם היינו מאפשרים ל ארגונים להיות מעין ידידים ןבך נותנים ערך שיווקי - לשלוח
כמות מסוימת של אנשים חינם, לקבל אחוז הנחה בספונסרשים להיות מוצפים וברורים
יותר באתר אינדקס של חברות וחברים המקור...
אם נותנים מעטפת שיווקיות - אז החברות.אינה בעבור הצבעה והשפעה אלא עבור
הפלטפורמה השיווקית בכנסים.
"מנוי של חברה למקור למשל ייתן לכל חברי החברה 50% הנחה לכל העובדים ב"ארועי
המקור" פלוס שידרוג הספונסרשיפ שלו מכסף לזהב בארוע אחד בשנה"
אין ספק שזה צריך יותר עבודה אבל בתור בכל ארגון אין לי זמן ו/או אינטרס כרגע
להשפיע על העמותה אבל אני (לאחרים) ייתכן שתרצה להראות שאנו מבינים/אוהבים
/משתייכים / תומכים בתנועת הקוד הפתוח הישראלית.
סתם הערה בתור אוכלוסיית היעד...
ליאור