וידאו שלו מתחזה לרופא ואומר לתחקירנית להוריד חולצה כדי שיוכל למשש את החזה
שלה מספיק מבחינתי כדי לומר שהוא לא רצוי פה.
די עם ההגנה על מטרידנים ותאוריות הקונספירציה.
פחות מאחוז אחד מהתלונות הוא תלונות שווא [1], והרבה קורבנות לא מתלוננות בגלל
החשש מהאשמה בתלונת שווא והצורך להוכיח ולהתעמד עם התוקף.

[1] למשל - https://www.haaretz.co.il/news/law/.premium-1.4567062

יום טוב,
תומר בריסקר