חברים, תם עידן ההוסטינג בחומרה בשבילי, עברתי ל-VPS בחו"ל. אין לי כוח hu,r
להחליף דיסקים ולשדרג זכרונות, אבל יש לי חברים שעוד אוהבים את הפרטיות שלהם
ברמה הפיזית, אז אני מציע הזדמנות.

אני מפנה מדף 1U בבזק בינלאומי ברחוב הברקת (לא המרכז החדש שלהם עם רוחב הפס
המשודרג) שעולה לי $60 לחודש במחיר מיוחד שאני לא אוכל לקבל יותר (בד"כ
$100-$120). אם את מישהו זה מעניין, אני יכול להעביר על שמו/שמה את החשבון
והוא/היא יוכלו לשמור על המחיר. למהירי החלטה, אני רוצה לסגור השבוע את החשבון
או למסור אותו.

כמו כן ובנפרד, יש לי שרת 1U שעכשיו אין לי מה לעשות איתו. יש בו חומרה בת 10
שעדיין עובדת מצוין. זוג מעבדי XEON E5310 שעדיין נותנים עבודה יפה ו10GB
זכרון (אפשר לעגל ל-12 אם עוד תמצאו DIMM מתאים באיביי). את הדיסקים אני שומר,
ואני ממליץ לשים שם SSD חדשים ממילא. מדובר בלוח אם אינטל במארז לבן גנרי, לא
מותג אבל עובד מעולה ומעולם לא עשה לי צרות.

כל הצעה תשקל בברכה, אתם מוזמנים לשלוח לי מייל מחוץ לרשימה.

עירא.