למי שמוטרד מכל המיילים האלו, תחשבו על מה אני מרגיש שמוציאים את דיבתי ברשת
מבלי לבחון את האמת?
לא צריך להיות מבין גדול כדי לשים לב שזה פורסם אך ורק בידיעות שהוא מתחרה
עסקי שלי.
ידיעות בחרו לשים אותי גם בדף השער של העיתון המודפס באותו יום.
כל זה בידיעה שהם עוברים עבירה פלילית שכן אסור לפרסם שמו של אדם לפני שהובא
בפני שופט.
אף כלי תקשורת אחר לא פרסם את זה, מדוע? כי היה להם מספיק הגיון (*שלתומר אין*)
כדי להבין שמדובר בתחרות עסקית.

אני חוזר על דרישתי להתנצלות רשמית.

--
Ori Idan CEO Helicon Books