On Sat, 2019-02-16 at 12:07 +0200, Lior Kesos wrote:
> אותי זה פחות מצחיק. זה רק מחדד שהנזק הוא לא רק תדמיתי. עירא היה אחד
> ממקימי המקור ואדם שמזוהה ופועל על פי ערכי העמותה.
> הנזק שנגרם מאורי עידן הוא גם כלכלי נטו, אני בתור ספונסר של פעילויות
> הקשורות לקוד פתוח עוד מכירומוקיר את פעילות העמותה אבל חברות גדולות
> יותר אולי ישץדירו את רגליהן.
> לדעתי יש כאן נזק מצטבר פוטנציאלי של מאות אלפי שקלים בכסף של ספונסרים
> על פניי מספר שנים  שייתכן שיימנע מהעמותה וכל זה מתוך הגחמה של אורי
> להוריד את כולם איתו ולשרוף את הבית .

בגלל זה וכדי למנוע תקריות כאלה בעתיד, צריך להדגיש שהעמותה אינה מתערבת
בנושאים שאינם קשורים ישירות לפעילותה.
אם חברה גדולה תדרוש מהעמותה לנקוט עמדה כלפי נושאים לא קשורים, צריך
להזכיר להם את הסיפור של Linux Mint
שהמנהיג שלו ניסה לקדם BDS
אבל בסוף הבין שהפרויקט זה לא המקום המתאים לקידום האג'נדה הפוליטית שלו.

--- עומר זק

--
Bottom posters are filthy heretics and infidels and ought to be burned
on the stake after having been tarred, feathered and having rotten eggs

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html