On 5.3.2019 19:46, Lior Kesos wrote:

On Tue, Mar 5, 2019, 7:44 PM doron <do...@ofek.biz> wrote:

1. אתה יותר יעיל ממני ..
אני בספק...
2. כפרה עליך , אין לי את הטלפון שלו ..
רק רציתי להידחף ולנפנף ביד לשאר הקהל הקדוש ולהגיד ... "אני! אני! אנחנו עושים כאלה דברים.

זה חשוב לדעת ... יש לא מעט ביקוש (הולך ועולה) ואני לא בטוח שיש מספיק אנשים אצל האינטגרטורים הרגילים שיודעים לטפל בטכנולויות cloud (כאשר הן מוקמות מקומית) ... ובכל מקרה, אני תמיד יעדיף להעביר לידים לחברה שיש בה אנשי קהילה ...

3. הייתי קבור עד עכשיו (לימדתי)  בכיתה של סטודנטים מוזרים (חלקם דוברי אנגלי במבטא הודי) בבן גוריון ..
אף פעם לא היה לי הכבוד להרצות (או ללמוד באוניברסיטה)
ליאור

:-)