אחד העקרונות החשובים של קוד פתוח זה היכולת לשנות ולהפיץ את הקוד.
אם זה אחד מהדברים שאתה לא רוצה שיקרה אתה מחפש רשיון מסוג אחר.
במקרים של מפתחות אפשר לשים את קוד הבדיקה כספריה חיתונית ולא לשחרר את הקוד
שלה.

1. כל עוד זכויות היוצרים הם שלך. הרשיון הוא הסכם שימוש. עלומר אלא אם
התחייבת לגביל את עצמך כמו לא לתבוע אין סיבה שהוא יגביל.
2. כן, ולכן יש הסכמי השתתפות שבעצם מבקשים מכל מי שתורם קוד להעביר זכויות
היוצרים אל הגוף המפתח

לא עורך דין או מבין בחוק,

אלי