On Thu, 2019-06-20 at 09:53 +0300, Meir Maor wrote:
> אני בעד לא לדמיין בעיות ולנסות לפתור אותם. אני חושב שהן חברי הוועד
> גילו אחריות רבה ונהגו נכון ואף התנסחו בזהירות. אני גם לא מכיר אף
> תלונה לגבי תפקוד מארגני הכנסים מטעמנו.
> אם כולם עשו עבודתם נאמנה למה אנו מנסים לכבול את ידיהם?! אין בעיה, אל
> תנסו לפתור אותה. אף אחד לא מנסה להחליף בתי משפט ואז אני מתנגד להחלטה
> מגוכחת שאוסרת על מישהוא לעשות משהוא שלא יכול ולא ניסה לעשות.

לפי המידע שיש לי, ניסוח ופרסום ההודעה לא היו הפעולות היחידות שננקטו.
ננקטה גם פעולה נוספת שהיתה בבחינת צעד עונשין מפני שהיא לא תרמה לשלומם
ובטחונם של משתתפים בפעילויות וכנסי העמותה.

--
"Prior to capitalism, the way people amassed great wealth was by
looting, plundering and enslaving their fellow man. Capitalism made it

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html