> מעניין שכאשר יוחסו לאורי עידן המעשים שיוחסו לו, חשבו שזה סיפור גדול,
> מזעזע וראוי לגינוי  בכל פה. מיהרו לזרוק לפח האשפה את חזקת החפות (או
> ליתר דיוק, את מה שהסנהדרין הבינו לפני 2000 שנה - שאם כל חברי הסנהדרין
> מרשיעים מישהו ואין אף קול לזכותו, יש כאן משהו מסריח).
>
> ועכשיו, כשמתברר שייתכן שההר הוליד עכבר, מתחילים לטעון שזה היה עניין של
> מה בכך ומתעלמים מהנזק העסקי שנגרם בגלל הפגיעה בשמו הטוב של אורי עידן,
> במיוחד בתקופה זו שבה המדיניות היא להאמין למתלוננות ויהי מה.
>
> --- עומר זק
>

> הדבר המעניין בסיפור שלי הוא שכלל לא היו מתלוננות :-)
מה כן היה להם? מתלוננת שווא אחת, שברור לכל שאינה דוברת אמת ושתודרכה במדויק
ע"י ידיעות.
עוד כמה נשים שידיעות נתנו למשטרה את שמותיהן, המשטרה התחננה בפניהן שיבואו
להעיד, כן כמו שאתם שומעים התחננה, עד כדי שהסכימו לשלוח אליהן חוקרים הבייתה.
אף אחת מהן לא זיהתה אותי, אף אחת לא יכלה לומר שפגשה אותי.
הם טענו גם שתחזקתי בלוג רק שהבלוג נפל בלילה בו נעצרתי (ידעתם שיש לי כוחות
על להפיל אתרים מבלי להיות מחובר לאינטרנט?)
כוחות העל המשיכו בזה שהצלחתי לחדש את הדומיין ביום בו לא הייתי בבית ולא
הייתה לי גישה למחשב.
היום הדומיין בכלל מארח בלוג בנושא הימורים (כנראה בלתי חוקיים) ברוסית.
ידיעות שיזמו את כל הסיפור הזה על מנת להפיל אותי ואת העסק שלי, יצאו בבליץ
פרסומי חסר תקדים שכלל פרסומים בשלושה עיתונים שונים (כולם בבעלותם כמובן).
הפרסומים היו בניגוד לסעיף 70 לפקודת בית המשפט שאוסר פרסום שמו של חשוד בטרם
עברו 48 שעות ממועל מעצרו (שימו לב שגם הועד של המקור עבר עברה זו).
לאחר מכן פרסום כתבות נוספות עם כותרת כמו "המשטרה מבקשת את עזרת הציבור..."
כאשר נשאל נציג המשטרה "האם הייתה פנייה מהמשטרה לידיעות?" תשובתו הייתה חד
משמעית שלא הייתה פנייה שכזו. מדוע לא הייתה? כי כל אחת שהייתה מגיעה עקב
פרסום שכזה עדותה הייתה נפסלת מיד והמשטרה יודעת זאת. לידיעות זה לא שינה.
כשרואים את כל הדברים האלו ברור לחלוטין שאין אפשרות להאשים אותי. לכן מעולם
לא הוגש כתב אישום. אדם שלא הוגש נגדו כתב אישום מן הסתם הוא חף מפשע גם מבלי
להתחשב בחזקת החפות שאומרת שאדם הוא חף מפשע עד שבית משפט קבע אחרת. אם לא אני
הייתי החשוד בתיק הזה, הייתי נופל מצחוק.