Hei,

MJ:n Karperöstä on siis jo nyt OLLissa kahta versiota /KAR ja /K.

Vuorelan Kimmon on käyttänyt Kauhajoen QTH:lle /K:ta jo aika kauan (v2004),
joten ehdottaisin /KAR:n käyttöä Karperölle, jos asia on MJ:lle ok

Itse aion käyttää pikku e:tä nimimerkin lopussa, jos kyseessä on etäkuuntelu.
Oli sillä sitten merkitystä tai ei :)

---

Siitä nimimerkkien koodaamisesta OLLiin näytti olleen juttua jo ainakin v2008,
jolloin itse olin syvässä dx-horroksessa:
http://www.mail-archive.com/dx@kotalampi.com/msg07920.html
Miten homma saataisiin nyt eteenpäin?

73's VMA