On pon, 2009-06-22 at 00:37 +0200, Adam Wysocki wrote:

> GG_LIBGADU_VERSION nie jest zdefiniowane. Pisałeś że przekopiowałeś pliki
> libgadu ręcznie. Pokaż zawartość $HOME/ekg/include/libgadu.h, coś mi mówi
> że on może mieć zawartość pliku libgadu.h.in a nie wygenerowanego libgadu.h...

Początkowo chyba tak zrobiłem, bo nie działało u mnie "make install" dla
libgadu. Potem, po instrukcji Wojtka, wróciło do normy i przed
wykonaniem "make install" skasowałem katalogi include i lib z
$HOME/ekg/, więc wszystko się tam znalazło z automatu.
Anyway: http://student.agh.edu.pl/zigi/libgadu.h

--
Szymon Zygmunt

Odpowiedź listem elektroniczym