W dniu 22 czerwca 2009 01:25 użytkownik Marek Nowicki <faramir2> napisał:

> Dnia 22-06-2009 o 00:19:41
> <ekg-users-request<ekg-users-requ...@lists.ziew.org>>
> napisał:
>
>  Date: Sun, 21 Jun 2009 23:14:44 +0200

> Witaj!
>
> Powiem tak - mam cygwina (na Viście 64-bitowej) w wersji 1.5.25(0.156/4/2)
> i bez problemu skompilowałem libgadu, a później ekg, gdy byłem
> administratorem (uwaga na UAC) za pomocą poleceń:
>   ./configure && make && make install
> raz w katalogu ./ekg-20090621/libgadu/
> a raz w ./ekg-20090621/.
> Dodatkowo ekg włącza się i myślę, że może działać :).
> [...]

ostatni raz kiedy udalo mi sie skompilowac ekg bez problemu to byl grudzien
2008 potem przez dluzszy czas nic nie ruszalem ale jakos z miesiac temu
postanowilem skompilowac nowego snapshota. cygwina mam na xp pro a na 1.7
tez mi sie nie kompiluje. jak nic nie pomoze to moze przeinstaluje
system....

z wieczoram dam znac czy paczka dziala

Odpowiedź listem elektroniczym