Witam,

Mam wykupione konto shellowe, przez co nie moge zmieniac sobie godziny
na taka jaka jest aktualnie.
Administrator na moj wniosek zmienia godzine w systemie, ale po
restarcie znowu jest pare minut opoznienia (pewnie sobie nie daje rady z
zapisaniem godziny po restarcie ;/) pewnie zegar tez sie opoznia sam w
sobie (tak zaobserwowalem)
Nie mam sily pisac do niego co chwile zeby zmienili mi czas, a piszac z
kimkolwiek na biezaco dostaje informacje ze wiadomosc nadano kilka minut
pozniej niz jest czas na linuxie, np.
12:03:26 (12:10) <nick>
jest to uciazliwe, bo oboje jestesmy online, a ekg robi prefix tak jakby
ktos wyslal mi wiadomosc o innej godzinie.
Mozna dodac jakas delte do czasu w EKG aby te dwa czasy byly sobie
zgodne ?

Pozdrawiam,
Maciej

Największe wydarzenie muzyczne tego sezonu
Już 31 lipca Warszawska La Playa Music Bar
Zaprasza na pierwszy w Polsce występ Dennisa Ferrera
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FLaPlaya.html&sid=814

Odpowiedź listem elektroniczym