Ktoś mógłby podzielić się ze mną swoimi wiadomościami na temat historii w
ekg, jestem początkującym użytkownikiem, a archiwum rozmów jest mi dość
potrzebne. Prosiłbym o jakiś w miare zrozumiały dla noob'a poradnik czy
cokolwiek, ponieważ to co znalazłem na stronie ekg i to co zrobiłem
postępując zgodnie ze wskazówkami nie odniosło zamierzonego skutku. Teraz
nie za bardzo wiem, jak do tej historii się dostać, jakie polecenie wpisać.
Przepraszam jeśli ten problem się już kiedyś pojawił i był wyjaśniony,
jednak nie jestem w stanie znaleźć żadnej informacji na ten temat w google.
Pozdrawiam

--
Maciek

Odpowiedź listem elektroniczym