Właśnie przekompilowałem sobie najnowsze ekg i libgadu z SVN'a.
Poprawnie wyświetla opisy powyżej 80 znaków, podobnież poprawnie
interpretuje statusy FFC i DND przy wyświetlaniu listy kontaktów
komendą /list.

Jest jeden mały problem - osoby z nowymi, fikuśnymi statusami nie są
wyświetlane na liście kontaktów po prawej, /set contacts_options
order=0123456789 nie pomogło, wygląda na to, że nowe statusy nie są
interpretowane przy wyświetlaniu. Poszperałem trochę w kodzie,
próbowałem zmieniać w ui-ncurses.c w okolicy linii 1541 (pętla
wypisująca kontakty jest przystosowana tylko do "standardowej" ilości
możliwych statusów), jednak nie udało mi się zrobić tak, żeby
działało.

Czy ktoś ma pomysł, co zmienić, żeby działało?

Pozdrawiam,
kasok

Odpowiedź listem elektroniczym