Witam,

Tak mnie tknęło... jest coś takiego jak "autostart" w ekg?
Mam taką sytuację że praktycznie codziennie rozmawiam w konferencji z
kilkoma osobami, zawsze tymi samymi. I jeśli nie pamiętam żeby odpalić
conference add #nazwa user1 user2 user3 to potem jeśli któryś stworzy taką
konferencję mam potworki typu #conf1 #conf2 itd...

Dlatego chciałbym powyższe wrzucić sobie do jakiegoś "autoruna" :) ale po
pobieżnym przejrzeniu dokumentacji raczej nie widzę czegoś takiego...

Jakieś pomysły?
Oczywiście ekg1 (używam bo nie uznaję ncurses w ekg ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944