From: Mateusz Pastuszko <f...@jabster.pl>
Sender: ekg-users-boun...@lists.ziew.org
Date: Tue, 9 Nov 2010 19:02:21
To: <ekg-users@lists.ziew.org>
Subject: [ekg-users] Screen + ekg + utf8

Witam, ostatnimi czasy zaczalem miewac problem z uzywaniem ekg na serwerze
ktorego locale to pl_PL.UTF-8
Problem pojawil sie po otatniej aktualizacji screena do wersji
screen-4.0.3-13.i686 oraz ekg mam ekg-20100914-1.i686.

Do tej pory robilem to w taki sposob, ze do .zshrc dodawalem alias:
alias screenekg="export LC_ALL=pl_PL && screen -dmS ekg ekg && export
LC_ALL=pl_PL.UTF-8 && sleep 1 && screen -r ekg" I bylo OK, lecz ostatnio OK
nie jest ;) stad moje pytanie czy ma ktos jakis dobry pomysl na to?

P.S. Dodam, ze distro to PLD Linux.
--
:)

Odpowiedź listem elektroniczym