W dniu 08.02.2011 12:26, Mikołaj Menke pisze:
> No to zepsułem, myślałem, że to zależy od libgadu.

> Nie mam i tu najwyraźniej też zepsułem, bo myślałem, że ta opcja działa
> niezależnie od /private. Będę zatem w razie czego drążyć temat na
> ekg-users. Ogólnie to chodziło mi o to, w jaki sposób zrobić się
> niewidocznym dla jednego konkretnego numeru/aliasu.

Możliwość ukrywania się przed danym uin jest możliwa tylko jeśli masz
włączoną opcję private.
<wydaje mi się>
Jeśli masz wyłączoną opcje "private" wtedy serwer gg nie pyta się o nic
klienta gg (czyli Twoje ekg) tylko pokazuje Twój status.
Jeśli masz włączoną opcje "private" wtedy serwer gg musi zapytać Twojego
klienta: stary, powiedz mi, czy XYZ jest na Twojej liście kontaktów, bo
nie wiem czy mogę ujawnić ABC jaki jest Twój status.
</wydaje mi się>

P.S. Ustawiłem Reply-To: na ekg-users ale zignorowałeś to ;p

Odpowiedź listem elektroniczym