Ok, dzięki wszystkim za pomoc. Poprawiłem listę ręcznie i już wszystko
działa jak powinno ;-)

Pozdrawiam,
Michał

PS. Nie chcę zakładać nowego tematu, dlatego spytam tutaj, też macie
problemy z usuwaniem listy z serwera za pomocą EKG? Pojawia się komunikat,
że listę usunięto, a mimo tego, dalej na nim jest.

Odpowiedź listem elektroniczym