W dniu 16 lutego 2011 21:06 użytkownik Tomasz Krawczyk
<krawc...@tomasz.us>napisał:

> Witajcie!
>
> Chciałem stworzyć coś takiego iż w zależności od mojego własnego statusu
> (Dostępny, zaraz wracam) osoba która do mnie napisze uzyska odpowiednią
> automatyczną wiadomość ile czasu zajmie mi udzielenie odpowiedzi na pytanie.
>
> Kombinowałem z komendą on, ale nie umiem dodać do niej (o ile się da)
> warunku uzależnienia wykonania komendy od własnego statusu.

dodaj siebie do listy kontaktów, a później do jakiejś grupy, ja mam np grupe
monitor, którą powiadamiam o dostępności:

/on avail @monitor msg %2 Komunikat

z tym, że to działa na zmianę statusu, nie wiem jak zrobić if avail & msg
from xyz :)

---
Marcin Rybak
http://marcinrybak.com